hvad er Øresund tennis

ØRESUND TENNIS​

et interessentskab bestående af Fredensborg,- og Humlebæk Tennisklub.

Formålet er at skabe de bedste betingelser for medlemmerne, så vi kan tilbyde den bedste træning og de bedste rammer i øvrigt for et godt socialt liv i klubberne med mange spændende arrangementer.

Vi har udvidet og formaliseret samarbejdet ved indgåelse af en interessentskabsaftale med virkning fra og med januar 2015, hvor vi har ansat en fælles kasserer og administration af al træning er fælles.

Børnene (og seniorerne) er som hidtil medlem i den lokale klub, hvor man også træner. I praksis betyder træningsfællesskabet derfor først og fremmest, at der er bedre ressourcer til at skabe kvalitet i træningen – og mulighed for flere og spændende arrangementer.

Og man er altid velkommen i den ”anden” klub i Øresund Tennis, hvis man vil booke bane der eller spille med på træningen (kan f.eks. være relevant for elitespillere). Samarbejdet giver også mulighed for at endnu flere børn får mulighed for at spille holdkampe, da vi må stille fælles hold.

Med virkning fra 15. april 2015 har Øresund Tennis og Nivå-Kokkedal Tennisklub indgået en samarbejdsaftale, som indebærer at Øresund Tennis træningstilbud omfatter medlemmer i NTK, hvis juniorer ligeledes kan spille på Øresund Tennis hold i holdturneringen under SLTU. Tilsvarende ordning er indgået med Karlebo Tennisklub, hvis medlemmer har samme muligheder inden-og udendørs.

LINK TIL ØRESUND TENNIS HJEMMESIDE TRYK HER